Khamis, 14 November 2013

TIPS PENGGUNAAN COLAR SPRAY & MULTI PURPOSE CLEANER

Salam........Disini saya ingin memberi sedikit tips kepada sahabat-sahabat berkaitan penggunaan Colar Spray dan Multi Purpose Cleaner.Kebanyakkan pengguna baru terutamanya, mereka tidak tahu kegunaan kedua-dua bahan pencuci ini.Colar Spray adalah digunakan untuk membersihkan bahagian kolar baju. Selalunya kita boleh lihat kesan kotoran hitam dibahagian kolar. Kotoran itu la yang boleh dibersihkan dengan menggunakan Colar Spray. Semburkan sedikit colar spray di bahagian yang kotor, kemudian berus sedikit dikawasan itu. Seterusnya basuh la seperti biasa.



Multi Purposer Cleaner pula adalah untuk menambahkan kesan pembersihan ke atas basuhan kita. Anda boleh bancuhkan multi bersama-sama detergent dan colar spray. Kemudian, bancuhan tadi anda gunakan setiap kali ingin membasuh baju. Kesannya, baju yang mempunyai kotoran degil akan menjadi lebih bersih.



Harga pemborong adalah tertakluk kepada jumlah stok yg diambil,lokasi penghantaran dan harga stok semasa.Sila dapatkan sebutharga terkini bagi pengedar/pemborong dengan menghubungi kami di talian tetap Pejabat 09-573 0439 @ En Haffis 012-774 0170 @ Pn Solihah 012-6640170.

Tiada ulasan: