Khamis, 14 November 2013

KEPADA PENGUSAHA KEDAI DOBI

Salam para pengusaha dobi yang kami hormati. Di sini, kami ingin memberitahu anda bagaimana untuk menghubungi kami untuk pemesanan barangan.

Caranya:

1. Telefon terus nombor yang tertera di sidebar blog ini. 
:: Cara ini adalah paling mudah kerana boleh berkomunikasi dan memahami dengan lebih sempurna.
:: Hotline kami adalah 012-7740170.

2. Menggunakan emel anda.
:: Anda boleh menghantar emel kepada kami di ammar_management@yahoo.com.
:: Setiap emel anda mestilah disertakan nama, no telefon, & lokasi anda. 

Seperti yang telah dinyatakan sebelum ini, langkah ini adalah untuk memudahkan kami menjawab soalan anda & menghantar sample sabun kepada anda.Untuk pengetahuan anda semua, pihak kami mendapat banyak maklum balas daripada pengusaha-pengusaha dobi yang meninggalkan pesanan di ruangan komen.Masalah kami adalah, mereka tidak menyertakan emel untuk kami follow up.
Jika ada sebarang pertanyaan, tidak perlu malu & segan untuk bertanya. Kami sedia membantu anda.Kami akan cuba mengupdate blog ini dengan lebih kerap supaya dapat membantu anda semua.Terima kasih kerana bersama kami. 

Harga pemborong adalah tertakluk kepada jumlah stok yg diambil,,,lokasi penghantaran dan harga stok semasa...Sila dapatkan sebutharga terkini bagi pengedar / pemborong dengan menghubungi kami di talian tetap Pejabat 09-573 0439 @ En Haffis 012-774 0170 @ Pn Solihah 012-6640170.Atau boleh juga emailkan kpd kami di ammar_management@yahoo.com

Tiada ulasan: